Moscow-Post RSS
4 Декабря 2016

«Інтер» змінює редактора

З популярного українського телеканалу «Інтер» звільнився шеф-редактор «Національних інформаційних систем» Олександр Пилипець, повідомляє кореспондент The Moscow Post з посиланням на місцеві ЗМІ.

«Інтер» змінює редактора

Відомо, що Пилипець обіймав посаду шеф-редактора «Інтеру» з 2009 року. Про причини звільнення Олександра Пилипця на даний момент інформації немає.

Нагадаємо, що «Інтер» - український загальнонаціональний телеканал, що віщає з 20 жовтня 1996 року. Штаб-квартира розташована в Києві. Мови серіалів і передач каналу - українська та російська. За результатами 2012 року, телеканал «Інтер» лідирував на Україні за показниками телеперегляду за всіма основними цільовими аудиторіями

Телеканал почав мовлення 20 жовтня 1996 року. 23 жовтня 2001 року «Інтер» отримав ліцензію на право ефірного мовлення та трансляції телетексту по всій території України терміном до липня 2015 року. З 30 грудня 2002 року програми каналу можна дивитися цілодобово.

13 січня 2003 року запущена міжнародна версія телеканалу «Інтер» - «Інтер+». У 2006 році телеканал «Інтер» відкрив «Інтершколи» - медіаосвітню програму, мета якої підготовка висококласних фахівців в області телебачення.

У 2005 році «Інтер» уклав контракт з продакш-компанією «Студія Квартал-95», з 2007 року вони почали працювати на ексклюзивних умовах. Компанія виробляла телевізійні проекти «Вечірній квартал», «Вечірній Київ» та «Розсміши коміка». У 2007 році в складі медіагрупи «Інтер» почала свою роботу студія «07 Продакшн», яка займається виробництвом документального кіно і телепередач.

1 грудня 2010 року була запущена HD-версія телеканалу «Інтер» в тестовому режимі. Концепція мовлення копіювала основний телеканал, а трансляція деяких програм, зокрема «Подробиць», походила з чорними смужками з боків екрана. 10 січня 2011 року тестова трансляція була припинена. При цьому було заявлено, що Інтер HD повернеться в ефір до Євро-2012, але цього не сталося.

В жовтні 2012 року «Інтер» припинив співпрацю зі «Студією Квартал-95» через підвищення цін на її продукти, і вона уклала угоду з телеканалом «1+1».

10 грудня 2012 року «Інтер» і міжнародний фонд «Відродження» підписали меморандум про створення на телеканалі громадської наглядової ради, який буде здійснювати незалежний моніторинг його інформаційної діяльності. У цей час журналісти пов'язували догляд акціонера телеканалу Валерія Хорошковського з уряду зі зміною інформаційної політики «Інтера», яка стала критичною до влади. З нового року телеканал «Інтер» не продовжив контракт з Євгеном Кисельовим і закрив його політичне ток-шоу «Велика політика», замість якого з 25 січня почала виходити «Справедливість» з Анною Безулик

Добавить комментарий
The Moscow Post — ежедневная информационно-аналитическая газета
Rambler's Top100 Яндекс.Метрика

Все что вредно для вашего здоровья